فناوری اطلاعاتموبایل و گجت

عرضه سامسونگ M54 با بهبودهایی نسبت به A54

سامسونگ گلکسی M54 در خاورمیانه عرضه شد.

سامسونگ اخیراً گوشی گلکسی A54 را معرفی کرده است و یک تجربه کاملاً میان رده را به شما منتقل می‌نماید. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت در حال ارائه یک اسپین آف در برخی مناطق است.

سامسونگ، گوشی گلکسی M54 را در خاورمیانه عرضه کرده است و به نظر می رسد گلکسی A54 با چندین تغییر عرشه شده است. شاید قابل توجه ترین تغییرات، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS (به جای دوربین OIS 50 مگاپیکسلی)، و همچنین باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به جای سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

مشخص نیست که آیا این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کیفیت تصویر بهبود یافته ای را ارائه می دهد یا خیر، اما از نظر تئوری باید جزئیات قابل حل بهتری را در شرایط ایده آل مشاهده کنیم. در همین حال، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باید تفاوت زیادی در مورد استقامت ایجاد کند، اگرچه ما هنوز با سرعت سیمی ۲۵ وات گیر کرده‌ایم. لیست محصول همچنین به ۸ گیگابایت رم به عنوان استاندارد به جای گزینه های ۶ یا ۸ گیگابایتی اشاره می کند.

با این حال، ما شاهد ارتقاء در تمام گوشی نیستیم. سامسونگ دو دوربین پشتی ثانویه را کاهش داده است و به‌ترتیب به‌جای دوربین‌های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

با این وجود، با قضاوت در مورد سرعت‌های ذکر شده (۲.۴ گیگاهرتز و ۲ گیگاهرتز)، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED 120 هرتزی (FHD+)، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، یک چیپست Exynos 1380 دارید. سایر مشخصات ذکر شده عبارتند از بلوتوث ۵.۳، NFC، وای فای ۶، و تعهد طولانی مدت به روز رسانی نرم افزار (چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال وصله های امنیتی).

هنوز درباره قیمت گلکسی M54 سامسونگ صحبتی نشده است، اما امیدواریم با سری گلکسی A5x همخوانی داشته باشد. با گفتن این موضوع، مطمئن نیستیم که این مدل را در بازارهای زیادی ببینیم، زیرا سری گلکسی A نسبت به خانواده گلکسی M ردپای جغرافیایی بسیار بیشتری دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا