بازی های رومیزیدنیای بازی

بازی رومیزی Bang غرب وحشی

معرفی بازی Bang غرب وحشی

برد گیم غرب وحشی شما را به یک سفر دور و دراز در بیابان‌های سوزان غرب می‌برد. زمانی که درب بازی را باز می‌کنید، حرارت داغ بیابان‌های تگزاس را روی صورت خود احساس می‌کنید و ناخودآگاه صدای صوت کلینت ایستوود مثل فیلم‌های وسترن به گوش می‌رسد. غرب وحشی یک بازی فکری مهیج است که بیش از ۱۸ سال پیش ابداع شد. امروز نسخه فارسی شده بازی در اختیار فارسی زبانان گذاشته شده است. در ابتدای بازی، جبهه خود را انتخاب کنید، می خواهید آدم خوب بازی باشید یا تبهکار!!!

روایت بازی

بازیکنان در بازی رومیزی غرب وحشی در سه دسته قرار می‌گیرند. در واقع سه گروه در بازی غرب وحشی حضور دارند، شخصیت کلانتر و معاون، شخصیت های یاغی  و شخصیت خائنین. قبل از شروع بازی گروه مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا روایتگر بازی باشید.

این بازی رومیزی صحنه رقابت گروه‌های متفاوتی از شخصیت‌های حاضر در ماجراست که می‌خواهند بر دیگران غلبه کنند. حال این بازیکنان هستند که تعیین می‌کنند، کلانتر و معاون پیروز میدان هستند یا یاغیان و خائنین. کلانتر و معاون همواره با فریبکاری‌ و خرابکاری‌های دیگر شخصیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. هویت بازیکنان حاضر در بازی برای دیگران مشخص نیست و شما در حین بازی باید بفهمید کدام بازیکنان در گروه خائنین هستند و کدام در گروه یاغیان. تشخیص آدم‌های خوب و بد در این بازی کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. در ادامه یا اکتومگ همراه باشد.

بازی غرب وحشی

محتویات بازی

این بازی با حضور ۴ تا ۷ بازیکن قابل اجرا است. زمان در نظر گرفته شده برای بازی ۲۰ تا ۴۰ دقیقه است. در طول این مدت باید پیروز ماجرا مشخص شود. این بازی برای کودکان بالای ۸ سال مناسب است. در داخل جعبه بازی ۷ کارت نقش وجود دارد و ۱۶ کارت شخصیت، ۷ صفحه بازی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود و ۸۰ کارت نیز برای بازی در نظر گرفته شده ‌است. تعداد کارت‌های راهنما ۷ عدد است و یک کتابچه راهنما در داخل جعبه قرار دارد که نحوه انجام بازی را به خوبی به بازیکنان می‌آموزد. افراد نقش را انتخاب نمی‌کنند بلکه نقش‌ها به صورت تصادفی میان بازیکنان توزیع می‌شوند.

این بازی در واقع نوعی بازی مافیایی است که فضایی شبیه به فیلم‌های وسترن را برای شما تداعی می‌کند. شخصی را در بازی انتخاب کنید. شما باید بر اساس خصوصیات شخصیت مورد نظر عمل کنید. اگر نقش کلانتر را برعهده گرفته‌اید، باید نظم را برقرار کنید و مجرمان و یاغیان را به سزای اعمالشان برسانید. اگر نقش خائن را در نظر گرفته‌اید، باید برای نابودی همه شخصیت‌ها تلاش کنید. اگر نقش یاغی داستان شده‌اید باید تلاش کنید که کلانتر را به هر قیمتی که شده است، نابود کنید، حتی اگر خود را در این راه فدا کنید. اگر نقش معاون کلانتر را برگزیده‌اید نیز باید کلانتر را در شناسایی مجرمان همراهی کنید. پیروز میدان کسی است که موفق شده باشد به هدف خود دست پیدا کند. اگر یاغیان اولین گروهی باشند که موفق به کشتن کلانتر شده‌اند، آنها پیروز میدان هستند. نقش خود را با دقت انتخاب کنید و تمام تلاش خود را به کار ببرید.

در پایان باید گفت که بازی غرب وحشی، بازی رومیزی محبوبی است که در طی سال‌ها به عنوان محبوب‌ترین بازی فکری مورد استقبال سنین مختلف قرار گرفته است. با انتخاب این بازی رومیزی، روزی هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و دوستان تجربه خواهید کرد. اگر شیفته فیلم‌های وسترن هستید و از تماشای صحنه‌های تعقیب و گریز و دوئل‌های تگزاسی لذت می‌برید، این بازی را در فهرست خرید بازی رومیزی قرار دهید. بازی غرب وحشی با ترجمه فارسی، حال و هوای متفاوتی را ایجاد می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا