فناوری اطلاعاتنرم افزار و اپلیکیشن

افزونه Redirection در وردپرس

خطای ۴۰۴

خطاهای ۴۰۴ یکی از رایج ترین خطاهای آزاردهنده ای می باشد که ممکن است با آن برخورد کرده باشید مخصوصا برای کسانی که سایت خود را به یک هاست دیگری منتقل کرده اند. این امر خود یکی از عوامل بسیار مهم در سئو نیز به حساب می آید.

هنگامی که مرورگر صفحه ای را در یک سایت بارگیری می کند، با استفاده از آدرس URL یک درخواست به سمت سرور سایت ارسال می کند. اگر همه چیز درست انجام شود، سرور، صفحه را به همراه کد وضعیت ۲۰۰ که نشان دهنده ی درست بودن همه چیز است، برمی گرداند.

اگر مرورگر درخواست را برای URL ی که وجود ندارد ارسال کند، سرور کد وضعیت ۴۰۴ را برای نشان دادن URL ناشناخته برمی گرداند. کدهای وضعیت دیگری نیز وجود دارند که برخی از آنها مانند ۳۰۱ و ۳۰۲ به مرورگر نشان می دهند که URL تغییر کرده است و اکنون در جای دیگری قرار دارد.

کدهای وضعیت سری ۳۰۰ به عنوان تغییر مسیر یا ریدایرکت شناخته می شوند. مرورگر درخواستی را برای یک URL ارسال می کند و سرور به جای بازگشت صفحه، یک کد ریدایرکت را برمی گرداند که به مرورگر می گوید که این صفحه در حال حاضر در کجا واقع شده است. مرورگر درخواست دیگری را برای URL جدید ایجاد می کند و صفحه بارگیری می شود.

شما می توانید هم به صورت دستی از طریق فایل htaccess. و هم از طریق پنل DirectAdmin و cPanel و هم از طریق افزونه های وردپرس تغییر مسیرهای ۳۰۱ را تولید کنید. اما استفاده از افزونه ها کار مدیریت ریدایرکت ها و ردیابی وضعیت ها را آسان می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Redirection این مقاله را در اَکتومگ مطالعه نمایید.

افزونه Redirection

با استفاده از افزونه Redirection در وردپرس شما قادر خواهید بود تمام لینک هایی که به هر جهتی از دسترس خارج شده اند را کاملا شناسایی کنید و تغییر مسیر ۳۰۱ را که بهترین راه برای رفع این پیغام خطا است بر روی آنها انجام دهید و در واقع مدیریت لینک های ۴۰۴ در وردپرس را داشته باشید!

افزونه Redirection می تواند هنگام بروزرسانی آدرس اینترنتی پست ها، تغییر مسیرها را به صورت خودکار انجام دهد و به صورت دستی ریدایرکت های ۳۰۲ یا ۳۰۱ را اضافه نماید. همچنین تغییر مسیر فایل های index.php، index.html و index.htm را بدون دستکاری فایل htaccess. کنترل می کند.

نصب و پیکربندی تنظیمات افزونه بسیار راحت است و عملکرد افزونه تقریباً مشابه عملکرد وردپرس برای مدیریت پیوندهای یکتا است.

 

لینک دانلود
نکته مهم: این نرم افزار بصورت رایگان و صرفا برای وردپرس عرضه شده است.

حجم فایل: ۱۲۸۱ مگابایت

نوع فایل: zip
دانلود اطلاعات بیشتر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا