بازی های رومیزیدنیای بازی

بازی رومیزی نارو

می‌خواهیم با بازی رومیزی نارو (Cash and Guns) آشنا شویم. در این بازی هیجان‌انگیز شما نقش تبهکارانی را دارید که هنگام تقسیم پول‌ها به توافق نرسیده‌اند! پس اسلحه‌ها نمایان خواهد شد!

بازی نارو که به پول‌ها و اسلحه‌ها نیز معروف است شما را یاد سکانس‌های فیلم سینمایی پدرخوانده می‌اندازد! اگر دوست دارید لذت زندگی در دنیای تبهکاران را بچشید با ما همراه باشید.

مشخصات محصول

تعداد بازیکنان: ۴ تا ۸ نفر

سن بازیکنان: بالای ۱۰ سال

زمان بازی: ۶۰-۳۰ دقیقه

سبک بازی: کارتی / مهمانی/ حذفی

معرفی بازی نارو

برای شروع این برد گیم باید بدانید شما و دوستانتان گروهی از تبهکاران حرفه‌ای شهر هستید که در یک انبار متروکه جمع شده‌اید. پول زیادی از سرقت‌های اخیرتان به جیب زده‌اید و زمان تقسیم آن فرا رسیده است.

اما هیچ راهی برای توافق پیدا نمی‌کنید. پس اسلحه‌ها را بیرون می‌آورید و به سمت یکدیگر نشانه می‌روید! بازی فکری نارو شما را وارد سکانس‌های واقعی و هیجان‌انگیز فیلم‌های سینمایی می‌کند.برنده نهایی کسی است که امتیازات را جمع کند و زنده بماند. برای برنده شدن در این بورد گیم لازم است پول‌ها را جمع کرده و تیر نخورید.

محتویات موجود در بسته بازی نارو

  • کتابچه‌ی قوانین بازی
  • هفت‌تیر به تعداد هشت عدد
  • ۱۸ توکن زخم
  • ۸ کاراکتر
  • توکنِ رییس جدید – آغازکننده‌ی بازی
  • میز مخصوص رییس
  • کارت الماس ویژه
  • ۱۶ کارت قدرت
  • ۶۴ کارت گلوله (۴۰ کارت کلیک! و ۲۴ کارت بَنگ!)
  • ۶۴ کارت سهم (۱۵ اسکناس ۵هزار دلاری، ۱۵ اسکناس ۱۰هزار دلاری، ۱۰ اسکناس ۲۰هزار دلاری، ۹ قطعه الماس (۵ قطعه‌ی ۱۰۰۰ دلاری، ۳ قطعه‌ی ۵هزار دلاری و یک قطعه‌ی ۱۰هزار دلاری)، ۱۰ تابلوی نقاشی، ۳ خشاب و ۲ جعبه‌ی کمک‌های اوّلیه)

آموزش بازی نارو

برای شروع بازی رومیزی Cash and Guns باید حداقل ۴ نفر باشید. این بازی برای ۴ تا ۸ نفر طراحی شده است. بازیکنان بهتر است ۱۰ سال به بالا سن داشته باشند. علاوه بر این ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان برای این بازی لازم است. با باز کردن جعبه بازی فکری نارو، دیدن کارت‌های بازی، شخصیت‌ها و اسلحه‌ها، شما را برای ورود به دنیای پرماجرا و هیجان‌انگیز تبهکاران آماده می‌کند!

در بازی رومیزی نارو، هر مرحله یک فرد نقش رئیس را بازی می‌کند. رئیس جریان بازی را پیش برده و تقسیم پول‌ها را کنترل می‌کند. ابتدا کارت‌های پول رو می‌شود تا گزینه‌های در دسترس رئیس مشخص شوند.

بازیکن‌های بازی با یکی از کارت‌های Bang یا Click، اسلحه خود را مسلح می‌کنند. سپس رئیس تا ۳ شمرده و هر یک از بازیکنان اسلحه را به سمت یکی از بازیکنان نشانه می‌رود. در این بین ممکن است بعضی از اسلحه‌ها خالی باشند که ریسک بازی را بالا می‌برد.

رئیس بعد از بررسی شرایط و جدیت بازیکنان در انتخاب خود، برای بار دوم تا ۳ شمرده و بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که در بازی می‌مانند یا خیر. اگر اسلحه به سمت شما نشانه گرفته شده است و می‌خواهید بازی را ادامه دهید باید ریسک پر بودن اسلحه را به جان بخرید!

در نهایت بازیکنان کارت خود را رو می‌کنند. اگر کارت فردی Bang باشد، بازیکن روبرو زخمی شده و در این دور بازی پولی به دست نمی‌آورد. بعد از آن کارت‌های روی میز بین بازیکنان باقیمانده پخش می‌شود. این کارت‌ها می‌تواند پول نقد، الماس، تابلوی نقاشی، رئیس دوره بعد، درمان زخم و گلوله باشد.

بورد گیم نارو ۸ دور انجام می‌شود. بازیکنی که در این بازی رومیزی بیشترین الماس را جمع کرده است، امتیاز ویژه‌ای دارد. تابلو‌های نقاشی این برد گیم نیز، بصورت تصاعدی امتیاز خواهند داشت.

بعد از ۸ دور بازی، بازیکنی که بیشترین امتیاز را به دست آورده برنده نهایی است.

کلام آخر

بازی فکری نارو، یکی از بورد گیم‌های هیجان انگیز به خصوص برای نوجوانان است. یکی از مزیت‌های این بازی وجود اسلحه‌های مصنوعی و کارت‌های شخصیت است که آن را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. بازی رومیزی نارو جایگزین مناسبی برای بازی‌های کامپیوتری در این سبک است. نارو دنیای تبهکاری را بطور واقعی برای شما مجسم می‌کند، علاوه بر این نحوه بازی شما تاثیر زیادی در روند بازی خواهد داشت.

مدت زمان کم بازی نارو، موجب شده این بازی کسل‌کننده نباشد. رقابت بین بازیکنان بری به دست آوردن کارت‌های ارزشمند نیز تا حد زیادی به شانس و نحوه بازی شما بستگی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا