فناوری اطلاعاتنرم افزار و اپلیکیشنوب

آموزش تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس

آموزش تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را داریم با عنوان HC Custom WP-Admin URL در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون توانسته تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال داشته است. با استفاده از این افزونه قادر به تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس یعنی wp-admin و wp-login.php خواهید بود.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه باید به تنظیمات وردپرس مراجعه کرده و وارد منوی پیوندهای یکتا شوید و آدرس دلخواه خود را برای صفحه ورود به وردپرس در قسمت WP-Admin slug وارد کنید. در نهایت بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا آدرس صفحه ورود به وردپرس در سایت شما به آدرس دلخواهی که وارد کردید تغییر داده شود، بعد از اینکه تغییرات اعمال شد حالا از پیشخوان وردپرس خارج شوید، اگر به آدرس‌های wp-admin و wp-login.php مراجعه کنید خواهید دید که به صفحه اصلی سایت ریدایرکت خواهید شد.

رفع مشکل فراموشی آدرس ورود به وردپرس

اگر در صورتی که آدرس صفحه ورود به وردپرس را تغییر دادید و بعد از مدتی که خواستید وارد سایت شوید، این آدرس را فراموش کردید کافیه تا این افزونه را به صورت دستی غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن این افزونه می توانید تا وارد هاست خود شده و روی گزینه File Manager کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت فایل‌ها در هاست شوید.

بعد از اینکه وارد صفحه مدیریت فایل در هاست شدید به مسیر /public_html/wp-content/plugins/ مراجعه کنید و سپس پوشه افزونه‌ای که با نام hc-custom-wp-admin-url مشاهده می نمایید را به یک نام دیگر تغییر دهید. با این کار افزونه غیرفعال شده و مجدداً می توانید تا با مراجعه به آدرس‌های wp-admin و wp-login.php به پیشخوان وردپرس دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه توانستید وارد پیشخوان وردپرس شوید مجدداً نام اصلی پوشه افزونه را برگردانید و آدرس دلخواه خود را برای تغییر صفحه ورود به وردپرس در تنظیمات افزونه وارد نمایید و در نهایت نام پوشه ای را که تغییر داده بودید، به نام اولیه خود برگردانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا