شبکه های اجتماعیفناوری اطلاعات

هشتگ instagood چیست؟

هشتگ instagood برای عکس هایی گذاشته می شود که یک ویژگی خاص را با خود دارند.

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است که امروزه تعداد زیادی از مردم در سرتاسر دنیا حداقل برای یکبار هم که شده بصورت روزانه سری به این شبکه اجتماعی می زنند.

یکی از مواردی که در چند سال اخیر در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر، بسیار کاربردی شده است، استفاده از هشتگ hashtag است. شما با استفاده از این قابلیت می توانید مردم را برای مشاهده پست ها و عکس های خود به راحتی هدایت کنید. به این ترتیب که اگر شخصی از یک عبارت در جلوی علامت # استفاده کند، می تواند تمامی پست هایی که از این هشتگ استفاده کرده اند را مشاهده کند و به راحتی به هدف خود برسد. برای مثال اگر بخواهید تمامی پست های مجموعه اکتوبیت را در اینستاگرام مشاهده کنید باید از #اکتوبیت استفاده کنید.

در هر روز هشتگ هایی که بیشترین استفاده را در کل دنیا و یا یک منطقه خاص دارند  در اصطلاح trend می شوند. یکی از هشتگ های محبوب instagram که روزانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، هشتگ instagood یا اینستاگود است که عموما برای عکس هایی گذاشته می شود که یک ویژگی خاص را با خود دارند. اما در عمل بسیاری از افراد از این هشتگ برای گرفتن لایک بیشتر استفاده می کنند به همین دلیل اکثرا این هشتگ در دنیا trend می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا